Gabinet Rehabilitacji Akademia Ruchu z Warszawy oferuje różnego rodzaju zabiegi rehabilitacyjne, m.in. masaże: klasyczne, relaksacyjne, sportowe, limfatyczne oraz lecznicze. Masaż leczniczy to taka forma fizycznego oddziaływania na ludzkie ciało, której celem ma być poprawienie ogólnego stanu zdrowia i pozytywny wpływ na chorobowo zmienione tkanki. Masaż leczniczy działa przeciwbólowo, niweluje nadmierne napięcie mięśniowe, a także może mieć efekt pobudzający – np. w przypadku zaników mięśniowych. Istnieją różne techniki masażu leczniczego, a ich wybór zależy od danego schorzenia i od zmienionej chorobowo części ciała. Masaż leczniczy może dotyczyć twarzy, pleców, barków, czy też stóp, a jego regularne wykonywanie niweluje ból i dyskomfort związany z wieloma problemami zdrowotnymi, m.in. zwyrodnieniami stawów, niedowładami, odleżynami, złamaniami, stłuczeniami i zaburzeniami układu krążenia. Głównym celem masażu leczniczego jest polepszenie przepływu krwi w masowanym miejscu, rozgrzanie go, a tym samym złagodzenie napięcia i dolegliwości bólowych oraz uzyskanie odprężenia i znacznej ulgi. Forma i czas trwania masażu leczniczego ustalana jest w zależności od potrzeb i schorzenia występującego u konkretnego pacjenta. Istnieją również przeciwskazania, które wykluczają możliwość wykonania u danej osoby tego typu masażu, należą do nich np. krwotoki, zakrzepy, żylaki, zmiany ropne, czy też nowotworowe. Osoby zainteresowane masażem leczniczym w Warszawie zachęcamy do zaznajomienia się z zakresem oferty Gabinetu Rehabilitacji Akademia Ruchu. Profesjonalny, wykwalifikowany personel przy pomocy odpowiednich technik kompleksowo zrealizuje serię zabiegów rehabilitacyjnych i pomoże Państwu wrócić do dobrej kondycji fizycznej.

Zachęcamy osoby do sprawdzenia usługi integracji sensorycznej.