Gabinet Rehabilitacji Akademia Ruchu z Warszawy oferuje różnego rodzaju zabiegi rehabilitacyjne, m.in. masaże: klasyczne, relaksacyjne, sportowe, limfatyczne oraz lecznicze. Masaż leczniczy to taka forma fizycznego oddziaływania na ludzkie ciało, której celem ma być poprawienie ogólnego stanu zdrowia i pozytywny wpływ na chorobowo zmienione tkanki. Masaż leczniczy działa przeciwbólowo, niweluje nadmierne napięcie mięśniowe, a także może mieć efekt pobudzający – np. w przypadku zaników mięśniowych. Istnieją różne techniki masażu leczniczego, a ich wybór zależy od danego schorzenia i od zmienionej chorobowo części ciała. Masaż leczniczy może dotyczyć twarzy, pleców, barków, czy też stóp, a jego regularne wykonywanie niweluje ból i dyskomfort związany z wieloma problemami zdrowotnymi, m.in. zwyrodnieniami stawów, niedowładami, odleżynami, złamaniami, stłuczeniami i zaburzeniami układu krążenia. Głównym celem masażu leczniczego jest polepszenie przepływu krwi w masowanym miejscu, rozgrzanie go, a tym samym złagodzenie napięcia i dolegliwości bólowych oraz uzyskanie odprężenia i znacznej ulgi. Forma i czas trwania masażu leczniczego ustalana jest w zależności od potrzeb i schorzenia występującego u konkretnego pacjenta. Istnieją również przeciwskazania, które wykluczają możliwość wykonania u danej osoby tego typu masażu, należą do nich np. krwotoki, zakrzepy, żylaki, zmiany ropne, czy też nowotworowe. Osoby zainteresowane masażem leczniczym w Warszawie zachęcamy do zaznajomienia się z zakresem oferty Gabinetu Rehabilitacji Akademia Ruchu. Profesjonalny, wykwalifikowany personel przy pomocy odpowiednich technik kompleksowo zrealizuje serię zabiegów rehabilitacyjnych i pomoże Państwu wrócić do dobrej kondycji fizycznej.
Masaż leczniczy Warszawa to nie tylko „przyjemniejsza“ część rehabilitacji, ale także niezwykle skuteczna przy wielu schorzeniach. Zdecydowaną zaletą masażu jest to, że nie tylko pomaga wyzdrowieć ciału, lecz także relaksuje umysł – co często jest tak bardzo potrzebne w skutecznej rehabilitacji.

Oferujemy następujące rodzaje masażu:

• Masaż klasyczny
  • Masaż kręgosłupa
  • Masaż relaksacyjny
  • Masaż leczniczy
  • Masaż sportowy
  • Masaż limfatyczny
  • Masaż antycellulitowy

Zachęcamy osoby do sprawdzenia usługi integracji sensorycznej.