Gabinet Akademia Ruchu z Warszawy ma w swojej ofercie różnorodne, skuteczne i nowoczesne zabiegi, dzięki którym pacjent może poczuć się zdecydowanie lepiej. Jedną ze znanych i powszechnie stosowanych w rehabilitacji metod jest terapia czaszkowo-krzyżowa, polegająca na manualnym rozluźnianiu napiętych tkanek i struktur łącznych. Terapia czaszkowo-krzyżowa jest wskazana przede wszystkim w zespołach bólowych, neurologicznych, o charakterze psychicznym i związanych z normalizacją napięcia nerwowego. Jest to metoda manualna, pozwalająca osiągnąć bardzo dużą skuteczność w zwalczaniu dolegliwości – ich wyraźne złagodzenie następuje nawet po jednym zabiegu. Terapia czaszkowo-krzyżowa umożliwia wyleczenie silnych bólów głowy i kręgosłupa, zapaleń uszu i zatok, wad zgryzu, a także wielu innych schorzeń, także tych związanych z zaburzeniami osobowości.

Terapia czaszkowo-krzyżowa wpływa pozytywnie na osoby cierpiące na depresję, psychozy oraz autyzm. Prawidłowo przeprowadzona seria zabiegów z pewnością będzie miała zauważalny, leczniczy wpływ w przypadku wielu stanów chorobowych – takich jak zapalenie korzonków, zaburzenia snu, skolioza, zaburzenia krążenia i problemy z układem limfatycznym. Pojedynczy zabieg terapii czaszkowo-krzyżowej trwa około 60-90 min, a pacjent w trakcie sesji może doświadczać różnego rodzaju odczuć będących oznaką leczniczego działania terapii, są to np. senność, zawroty głowy, skurcze mięśni, drętwienie. Terapia czaszkowo-krzyżowa może być stosowana zarówno u małych dzieci, jak również u osób starszych, jest ona całkowicie bezbolesna i w skuteczny sposób niweluje wiele uciążliwych problemów zdrowotnych. Warto spróbować tej metody i sprawdzić, jak skutecznie można pokonać urazy powypadkowe, zaburzenia koncentracji, nerwice oraz nadpobudliwość. Osoby pragnące poddać się terapii czaszkowo-krzyżowej na terenie Warszawy prosimy o kontakt z gabinetem.